Sammendrag

Daiwa 22 Exist LT - Fremtiden til Daiwa haspelsneller er AIRDRIVE DESIGN. Ved å redusere vekten av rotor, spole & kausjonsmontering oppnås en lettere rotasjon. Den uanstrengte rotasjonen lar fiskeren føle den sanne gleden av problemfri funksjon. Dette nye kapittelet starter med 22 EXIST.

Produktinformasjon

Snelle for fremtiden.
Laget for å gå foran, sentrum for oppmerksomheten blant DAIWA. Å skape og endre fremtiden til fiskescenen. AIRDRIVE DESIGN ble skapt for å være toppen, den som alle vil følge.

For å begynne etableringen av AIRDRIVE DESIGN, delte DAIWA først den snurrende hjulen til to nøkkelkomponenter. Den første var ‘bakenheten’ som består av kroppen & viktige interne komponenter som drivgiret. Ved å introdusere MQ-teknologi sammen med den tøffe digigear som nå er i ferd med å bli standard på DAIWAs snurrende snelle, har det gitt bakenheten høy styrke og holdbarhet.

Etter utviklingen av bakenheten, har DAIWA satt ut for å omutvikle nøkkelkomponentene som utgjør det som kalles ‘frontenheten’. Ved å omutvikle rotoren, spolen & kausjonsmontering DAIWA har klart å redusere vekten på frontenheten i 2022. AIRDRIVE DESIGN er et år under utvikling, et resultat av denne nye tenkningen. DAIWA har utviklet et innovativt mesterverk som lar sportsfiskere ha total kontroll. Redusert vekt, jevn rotasjon og høy respons lar snellen spinne fritt. Alle disse kombinerte elementene kommer sammen for å skape AIRDRIVE DESIGN.

AIRDRIVE DESIGN kan deles inn i 4 nøkkelteknologier.
Den nye AIRDRIVE ROTOR og den nyutviklede AIRDRIVE BAIL kombineres for å redusere vekten på toppen av spolen. Redusert vekt skaper uanstrengt og jevn rotasjon, med rask oppstart og lav treghet. Unødvendig vekt og tykkelse har blitt barbert for å innovere den nye AIRDRIVE SPOOL, som perfekt matcher AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAIL for å fullføre den redesignede frontenheten.

I motsetning til den tradisjonelle interne snellestrukturen, har DAIWA utviklet en lavkontaktstruktur mellom hovedakselen og pinjonghjulet kalt AIRDRIVE SHAFT. Ved å ta i bruk denne metoden reduseres friksjonen og glattheten er forbedret. Ved å kombinere disse nye teknologiene sammen gjør det at snellen er ekstremt lett og lar fiskeren oppleve den flytende rotasjonen med lav treghet med større kontroll over line- og stanghandlingen.
  • AIRDRIVE DESIGN
  • AIRDRIVE ROTOR
  • AIRDRIVE BAIL
  • AIRDRIVE SPOOL
  • AIRDRIVE SHAFT
  • TWISTBUSTER 3
  • MQ Body (Mg)
  • Tøff Digigear
  • MAGSEALED. Karosseri, linjerull, drivutstyr
  • ATD Type-L
  • 12BB (2MS, 10CRBB)
  • Produsert i Japan

Håndtaksknott:

2000D-P G: I Light
2500-XH G: I Light
3000D G: T Light
4000D G: T Large
5000D-CG: AL Round Light

PC=Power Custom
P=Slow gear ratio
XH=fast gear ratio
D=Deep spool
C=Compact body
G=Global model
Vis mer Vis mindre

Spesifikasjoner

Gear ratio: 4.9:1 , 5,2:1 , 5.2:1 , 6.2:1
Kulelager: 12
Line Capacity: 0.10mm/200m , 0.10mm/300m , 0.16mm/300m , 0.18mm/300m , 300m/0,22mm
Line intake: 64 cm , 73 cm , 77 cm , 87 cm , 99 cm
Max bremse: 10 , 5
Rullstørrelse: 2000 , 2500 , 3000 , 4000 , 5000D-CG
Vekt: 155 g , 165 g , 175 g , 180 g , 205 g , 210 g

Relaterte reportasje og guider

There are currently no blogs connected to this article.

Vurderinger

Les alle anmeldelser Lukk
Ingen anmeldelser enda.
Lagre

Inngår i produktserien:

Se hele serien